שאלות ותשובות נפוצות.
לא מצאתם תשובה לשאלתכם ? צרו איתנו קשר.

כן בוודאי. ניתן לקבל את הסים בשלוש התצורות.
הסטנדרטי- הגדול
מיקרו – הבינוני
ננו – הקטן
יש לציין את סוג הסים הרצוי בעת ההזמנה.
במקרה שלא יודעים או לא בטוחים, ניתן להיעזר באתר www.gsmarena.com
יש להקליד בחלונית את שם היצרן ודגם המכשיר, ותקבלו מידע רב על המכשיר,
בין השאר גם את סוג הסים.

0 Comments - להגיב

קיימות מספר דרכים לקבלת הכרטיס.
1. איסוף עצמי בתל אביב בעלות של 10 ש”ח (תשלום במקום).
2. משלוח דואר רשום בעלות של 3 דולר.
3. משלוח אקספרס 24 לכל הארץ בעלות של 13 דולר.
(לא כולל מושבים, קיבוצים וישובים שדואר אקספרס לא מספק)

יש לציין את סוג המשלוח בעת ההזמנה ותחויבו בהתאם.

0 Comments - להגיב

האקטיבציה מתבצעת ע”י צוות סים קול. אתם לא צריכים לעשות כלום.
אנחנו מבצעים את האקטיבציה תוך התחשבות במועד הטיסה שלכם.
כל ההגדרות ובניית התכנית שרכשתם הם באחריות של סים קול.
ברגע שכרטיס הסים ברשותכם, משימתכם הושלמה. אנחנו דואגים לכל השאר.
טיסה נעימה

0 Comments - להגיב

אפשר להפעיל שרות עקוב אחרי מהמספר הרגיל שלכם, למספר הישראלי שקיבלתם מאיתנו. רוב התכניות שלנו כוללות גם מספר ישראלי.
בזמן שתהיו בחו”ל, כל השיחות שיגיעו למספר הרגיל שלכם, ינותבו למספר הישראלי באמצעות שרות עקוב אחרי, ומשם יגיעו אוטומטית למספר בחו”ל.

עליכם לברר בחברה בה אתם מנויים, מה היא השיטה לביצוע עקוב אחרי.
יש לבצע את התהליך עוד בארץ, קרוב ככל האפשר למועד הטיסה.

0 Comments - להגיב

יש לוודא שהמכשיר פתוח לכל הרשתות (sim free).
רוב המכשירים שנרכשו לאחר פברואר 2011 אמורים להיות פתוחים לכל הרשתות ולסימים זרים.
בנוסף, אם ביצעתם ניוד במעבר מחברה אחת לחברה אחרת בארץ, אז נראה שמכשירכם פתוח,
אחרת הוא היה מפסיק לתפקד לאחר המעבר.
אם בכל זאת מכשירכם אינו פתוח, ניתן לפתור זאת ע”י פניה לחברה הסלולרית שלכם ושם אמורים לעזור לכם.
לרוב התהליך מבוצע לאחר פניה טלפונית.

תמיכה בתדרים
בנסיעה לארה”ב יש לוודא גם שהמכשיר תומך בתדרים 850/1900
ניתן לבדוק זאת באתר הזה. יש להקליד בחלונית את שם היצרן ודגם הטלפון. מתקבל מידע רב.
בין השאר ניתן לראות שם האם המכשיר תומך בתדרים.

0 Comments - להגיב

מעולה. בשעה טובה.
כל מה שנותר לעשות, זה להכניס את כרטיס הסים למקומו (במקום הסים הקיים). בדרך כלל עושים זאת במועד קרוב מאוד לטיסה, ואפילו במטוס עצמו.
התהליך הוא כזה:
– מכבים את הטלפון.
– מאתרים את מקום התקנת הסים, מוציאים את הסים הקיים, ומתקינים במקומו   את הסים שקיבלתם מסים קול.
– לאחר הנחיתה, מפעילים את המכשיר הסלולרי.
– המכשיר הסלולרי יסתנכרן מול המפעיל האמריקאי המקומי.

0 Comments - להגיב

בשימוש סביר של קריאת מיילים, שימוש באפליקציות צ’אט כמו וויבר וואטצאפ, העלאת תמונות לרשתות חברתיות ושימוש באפליקציית ניווט כגון waze, ממוצע הצריכה יהיה כ 100MB ליום.
ג’יגה גלישה הוא שווה ערך ל 1024MB כך שניתן לעשות חשוב פשוט.
חבילה של 1 ג’יגה תספיק לכ 10 ימים בשימוש סביר.
במידה ואתם משתמשים “כבדים” יותר, או שאתם נוסעים לתקופה ארוכה יותר, כדאי לשקול רכישת חבילה גדולה יותר.

 

 

0 Comments - להגיב

אין שום בעיה. חשוב לנו שהנאתכם מהמוצר תהיה מושלמת ולכן דאגנו לתמיכה טכנית במגוון אופנים ודרכים.

  1. ניתן לטלפן למספרי התמיכה השונים בהתאם ליעד אליו נסעתם עפ”י הפירוט כאן.
  2. יש אפשרות להשאיר הודעה בטופס צור קשר באתר.
  3. אפשר לשוחח בצ’אט עם תומך.
  4. במקרה והצ’אט סגור, ניתן להשאיר הודעת אופליין.
  5. אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת service@simcall.co.il